Mottó helyett

Világmegváltó tervek? Mára lassan már csak a duzzogás maradt.

Populizmus reloaded

 Horváth "deszépenmosolygok" Csaba fantasztikus ötlettel állt elő : a főváros támogassa a nehéz helyzetbe került devizahiteles lakosait.

Namármost. Nekem is van futó hitelem, igaz, én már olyan burzsuj vagyok, hogy forint alapon fut - ergó nekem már nem is lehet rossz, bár ez lényegtelen. Miért gondolják azt a kedves politikusaink, hogy ilyen idióta, populista és alapból megosztó ötletekkel csak lejáratják magukat, és hülyének néznek minket? Persze, ezzel majd lehet jól kampányolni, hogy az a mocskos szemét Tarlós nem adott rá pénzt, pedig mi akartunk, és látod, kedves választó, Te akartad a fideszt, de nem segít rajtad - ezt már nem vesszük be.

Minden bizonnyal sokan vannak bajban a megemelkedett törlesztők miatt. Valamilyen módon tényleg kellene segíteni, de az ilyen megoldások nem vezetnek sehova - maximum megosztják még jobban az országot, növelve az amúgy sem kicsi vidék-főváros ellentétet. Nem tudom elfogadni azt az álláspontot, hogy az volt a hülye, aki bedőlt a propagandának, és elhitte, a devizahitel csupa móka-kacagás. Egyszerűen nem volt más lehetősége, ahogy nekem sem. Én is euro alapon vettem fel a lakáskölcsönt, nemrégiben váltottuk át forintra. Ha akkor nincs az eurós lehetőség, soha nem lett volna lakásra lehetőségem - pedig még csak azt sem mondhatom, hogy átlagfizetésből tengődöm. 

Szóval, Csabika, és kedves MSZP frakció! Azért mert a fidesznek bejött a populizmus, az nem jelenti azt, hogy nektek is menni fog ....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdetvege.blog.hu/api/trackback/id/tr722508031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ide is tehetsz ezt-azt...

süti beállítások módosítása