Mottó helyett

Világmegváltó tervek? Mára lassan már csak a duzzogás maradt.

Levelét megírta

Régi családi hagyomány nálunk a karácsonyi üdvözlőlap küldése. Anyám idén is fog kapni, de nem csak tőlünk, hanem magától a szeretett atyácskától is. Igen, Viktor levelet ír Neki (és nagymamának is), mint egy jól nevelt Jézuska. Megígéri Neki, hogy megvédi a nyugdíját. Igen, méghozzá úgy, hogy tőlem, vagyis a kicsi fiacskájától elveszi azt a pénzt, amit arra raktam félre, hogy majd ha én odakerülök, valamennyi kis pénzt azért kapjak.

Szegény anyám, nem lennék a helyében. Örülnie kellene, hiszen megírták, megvédik. Szomorú, mert tudja, a fiacskájának lesz rosszabb, csakhogy Neki legyen jobb. Mit tegyen? Mit tanácsoljunk Neki?

Tudod, kedves Viktor, én szeretném a saját anyámat támogatni öregkorában, de engedd már meg, hogy azt úgy tegyem már, ahogy én szeretném, és abból a pénzből, amit én szeretnék. Lehet?  

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdetvege.blog.hu/api/trackback/id/tr752511584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Ide is tehetsz ezt-azt...

süti beállítások módosítása